Adwords’ te bir reklamın konumu, Reklam Sıralaması denen ve reklama teklif tutarınıza ve kalite puanına(Anahtar kelime, reklam metni ve bir kullanıcının aradığı ile ne kadar alakalı olduğunun ölçüsü) dayanarak puan veren bir formül ile belirlenir. Rakiplerinizin teklifleri sizinkinden yüksek olsa bile alakalı anahtar kelimeler ve reklamlar ile daha düşük fiyata daha üstte bir konum elde edebilirsiniz.
Yüksek reklam sıralaması genellikle daha çok tıklama aldığı için kullanıcılar ürünleriniz veya servisleriniz ile daha fazla karşılaşırlar. Reklam sıralaması güncel olarak sürekli hesaplanır ve bu nedenle reklam konumunuz (Reklamlar arama sonuçları sayfasının üst, yan veya altında görünebilir) o anki rekabet durumuna göre her seferinde değişebilir.
Adwords Reklam Sıralamasının temel bileşenleri teklifleriniz ve reklamlarınızın, anahtar kelimelerinizin ve web sitenizin kalitesidir. Reklam konumunu yükseltme noktasında biz, kalite skorlarımızda sağladığımız artış, teklif tutarlarını belirleme noktasındaki efektiflik ya da her ikisinin karışımı ile rakipleriniz karşısında başarılı olmanızı sağlıyoruz.