Adwords Kalite Skoru
Google Adwords kampanyalarındaki düşük performans, yaygın olarak Google tarafından atanan kampanya kalite puanlarından kaynaklanır. Çoğu insan düşük kalite puanlarının ne kadar zarar verici olduğunu fark edemez. Kötü puanlar istenmeyen reklam konumlarına veya tıklama başına maliyetlerin çok artmasına sebep olabilir. Böyle bir durum da PPC reklamcılığını destekleyen işletmecilerin bile bir an için bunun etkili bir yöntem olmadığı konusunda düşünmelerine sebep olabiliyor.
SEMSEO bir kampanyayı ele aldığında, Google tarafından belirlenen kalite skorlarını artırmak için detaylı incelemeyle başlar. Bu noktada sorunlar tespit edilir ve kampanya için yeni kurallar ve yaklaşımlar belirlenir.
Adwords Kalite Puanı Belirleyicileri:
- Reklamlarınızın tıklanma oranı (TO) , görünen URL’leriniz ve anahtar kelimeler
- Anahtar kelimenin reklamlarla arama sorguları ve açılış sayfaları ile alaka düzeyi
- Açılış sayfalarının şeffaflık, gezilebilirlik ve özgünlüğü
- Hesabınızın hedeflediğiniz bölgelerdeki başarısı
- Google’ ın kamuoyuna açıklamadığı diğer faktörler