Reklamlarımızı müşteriyle buluşturmak, AdWords’ün en önemli noktası olarak gözümüze çarpıyor. Hedefleme Yöntemi de, reklamlarınızı, görünebileceği yerlerle eşleştirmek için tercih ettiğiniz yönteme verilen ad oluyor. Anahtar kelimeler ve yerleşimler bunun en yaygın örnekleri diyebiliriz mesela.
- Bir reklam grubunda anahtar kelimeler ve yönetilen yerleşimler gibi birden fazla hedefleme yöntemi kullanabilirsiniz.
- Görüntülü Reklam Ağı‘nda, her bir reklam grubu için reklamlarınızı göstermek üzere bir hedefleme yöntemi ekleyip teklifleri belirleyebilir veya yalnızca teklif belirleyebilirsiniz. Örneğin, bir reklam grubuna yerleşim eklerseniz, aşağıdaki iki seçenekten birini belirtebilirsiniz:
- Reklamları yalnızca bu yerleşimlerde göster: Reklamlarınız seçtiğiniz yönteme göre hedeflenir ve yalnızca eklediğiniz yerleşimlerden birinin eşleşmesi durumunda gösterilir. Bu aynı zamanda varsayılan ayardır.
- Reklamları uygun tüm yerleşimlerde göster: Reklamlar diğer hedefleme yöntemlerinize göre gösterilir. Ancak, reklamlarınızın bu yerleşimlerde gösterilme şansını artırmak için bu yöntemde teklifler belirleyin.