AdWords kullanıcıları, sürekli olarak elde edilen verileri takip etmelidir. Etmelidir ki, kampanyalarının optimizasyonunu iyi yapabilsinler. İstedikleri sağlıklı verilere ulaşabilmeleri için de filtreleme özelliğini kullanmaları AdWords kullanıcıları için faydalı olacaktır. Filtreleme, kabaca kampanya verilerinde, tablolarınızda ve grafiklerinizde gördüğünüz veri türünü sınırlayacak şekilde yapabileceğiniz aramalardır.
- Kampanya sekmenizdeki istatistik tablolarını görüntülerken, belirli bilgileri aramak için filtreleri kullanabilirsiniz. Örneğin, içinde belirli bir kelime geçen anahtar kelimeler, belirli bir tutarın üstündeki teklifler ve ortalamanızın altındaki tıklama oranları (TO’lar) için filtreleme uygulayabilirsiniz.
- Kullanabileceğiniz filtreleme seçenekleri, anahtar kelime, reklam, reklam grubu veya kampanya tablolarınızdan hangisini görüntülüyor olduğunuza göre değişir.
- Bir filtre oluşturmak için, herhangi bir istatistik tablosunun yukarısındaki araç çubuğunda bulunan “Filtre” düğmesini tıklayın ve de neler yapabileceğinize bir göz atın.