İyi optimize edilmiş bir kampanyada, muhakkak ki tekliflerin de iyi optimize edilmiş olması gerekir. Kimse parasını çöpe atmak istemez ve ya tam tersi bir durumda kimse reklamının yayınlanmamasını istemez. “Reklam açık artırması”nın ana unsuru teklif de, böylece stratejilerimizi belirlemede önemli bir yere sahip oluyor. BGBM teklifi, yani bin gösterim başına maliyet teklifi, Google Görüntülü Reklam Ağı‘nda aldığınız gösterimlerin sayısına (reklamlarınızın kaç kez gösterildiği) göre ödeme yapacağınız anlamına geliyor.
- BGBM, bin gösterim başına maliyet ifadesinin kısaltmasıdır; böylece reklamınızın her bin gösterimi için ödeme yaparsınız. BGBM teklifleri belirleyerek, Google‘a her bir gösterim grubu için ne kadar ödemek istediğinizi bildirirsiniz.
- BGBM teklifi verme, marka bilinirliğine odaklanan reklamverenler için idealdir. Ana hedefi satış veya web sitesi trafiği olan reklamverenler için TBM teklifi verme(tıklama başına maliyet) daha uygun bir seçenektir.
- Reklamınızın 1000 defalık gösterimi için ödemek istediğiniz en yüksek tutar olarak bir maksimum BGBM(veya “maks. BGBM”) teklifi belirleyerek reklamınızın yayınlanmasına ve markanızın tanınmasına başlayabilirsiniz.