Benzersiz bir kullanıcının, bir Google Adwords reklamını tıkladıktan sonra ulaştığı web sayfasına açılış sayfası, yani landing page adı verilir. Bu sayfa genellikle reklamın hedef URL‘siyle aynıdır.
- Her reklam için, kullanıcılar reklamınızı tıkladığında yönlendirilecekleri yeri belirlemek üzere bir hedef URL belirlersiniz. Web sayfanızı izleme amacıyla bir yönlendirme kullanmadığınız sürece, açılış sayfanız ile hedef URL’niz aynı web sayfası olur.
- Google’ın politikaları gereği, açılış sayfanız ve görünen URL‘niz (reklamınızda gösterilen web sayfası) aynı web sitesinde bulunmalıdır. Diğer bir deyişle, aynı alan adını paylaşmalıdır. Aksi takdirde reklamlarınız onaylanmaz ve de gösterilmez.
- Açılış sayfası deneyiminiz, bir anahtar kelimenin Kalite Puanlarını belirleyen çeşitli faktörlerden biridir. Açılış sayfası deneyimini, sayfada verilen bilgilerin ne kadar yararlı olduğu ve alaka düzeyi, kullanıcının sayfada ne kadar kolay gezinebildiği, sayfada kaç adet bağlantı bulunduğu ve benzeri faktörler gösterir.