Google Görüntülü Reklamlar – Google Display Network
Görüntülü Reklamlar, belirli Görüntülü Reklam Ağı sitelerinde görünen grafik reklamlarıdır. Görüntülü reklamlar, metin reklamlar, statik resimler, hareketli görüntüler, zengin medya veya video reklamları kullanılarak bir çok biçim ve boyutta oluşturulabilir.
Google Görüntülü Reklam Ağı, Google AdSense (harici web sitelerinde reklamlarınız görüntülenmesi için fırsat verir) sayesinde binlerce web sitesinden oluşur. İşinizin ihtiyaçlarına bağlı olarak kullanılmak üzere, çeşitli hedefleme yöntemleri mevcuttur. Bu hedefleme yöntemleri izleyicilere yönelik görsel reklamların daha çekici ve ilgili olmasında yardımcı olur. Görüntülü reklamlar hedeflenirken siteler seçilebildiği gibi belirlediğimiz konulardaki içerikleri üreten siteler de hedeflenebilir.
SEMSEO olarak Görüntülü Reklamları size aşağıdaki konularda yardımcı olmak için kullanıyoruz:
Farkındalık oluşturmak: Potansiyel tüketicilerinize reklamlarınızı göstererek farkındalık oluşturuyoruz. Böylece onlar aradıkları hizmet ya da ürünle ilgili seçeneklerini gözden geçirirken, yaptığınız iş hakkında bilgi sahibi oluyorlar. Çalıştığınız alanda ne kadar arama yapılırsa hizmet veya ürününüzün o kadar farkında olurlar.
Sadakat oluşturmak: Zaten ilgili olan tüketiciyi yeniden içeri sokarak sadakat oluşturmak bu noktada önemli bir yere sahip. Yeniden pazarlama(Remarketing) araçlarıyla halihazırda sitenizi ziyaret eden kişileri(bir şey almamış olsalar dahi) yeniden hedefleyebilirsiniz. Yaptığınız işin müşterilerin aklında yer etmesi onların tekrar gelme olasılıklarını artırır.
Satışları artırmak: Reklamlarınızı ilgili web sitelerine koyarak satışları artırmak. Reklamlarınız daha sık, daha çok kişiye göstermek sattığınız ürün ya da hizmeti almayı düşündüklerinde akla ilk gelen işletme olma olasılığınızı artırır.