CRM için Pazarlama Teknikleri 4 – Sosyal Medya Reklam Pazarlama
Gelişen teknoloji, kullanıcı eğilimleri ve sektörün büyüme hızı ile Transmedia dönüşümü hızla gerçekleşmektedir. Nedir bu Transmedia dönüşümü? – Eskiden telefon, broşür gibi şu an ilkel olarak nitelendirdiğimiz reklam mecralarının yerini sosyal medya, online reklamcılığa bırakmasıdır. Bu dönüşümün hızlı gerçekleşmesi de, markaların eski bilenen reklam yöntemlerinden, yeni çağ yöntemlere keskin bir geçiş yapmasını zorunlu kılmıştır. Eski tip reklamlar genel olarak tüm topluma hitap etmekteyken, yenilen reklam düzeniyle artık aralıklar daraltılıp, daha fazla müşteri odaklı pazarlama teknikleri kullanılmaya başlandı. Bu yazımızda Sosyal Medya Reklam Pazarlama Tekniklerini mercek altına alacağız.
Son yorumlar