CRM için Pazarlama Teknikleri 3 – Sosyal Medya Pazarlama
Sosyal medya, günümüzde her geçen gün kendini geliştiren ve hedef kitlelere kolaylıkla ulaşmamızı sağlayan başlı başlına büyük bir ağ olarak hayatımızda yer edinmiş durumda. Kim düşünürdü ki Mark Zuckerberg’in 2004 yılında sadece Harvard’lılar için oluşturduğu ağın, üniversite sınırlarını aşıp tüm dünyaya hızla yayılarak hayatımızda çok büyük bir yer edineceğini. Önceki yazılarımızda da değindiğimiz gibi, değişen dünya düzeni, beraberinde pazarlama tekniklerini de değiştiriyor ve de her geçen gün bizlere yeni kanallar sunmaktan çekinmiyor. Bu yazımızda şirketlerin kendi sosyal medya yönetimlerini, nasıl doğru ve müşteri kazanma odaklı yapması gerektiğine dair, Sosyal Medya Pazarlama Teknikleri başlığı altında ipuçları vereceğiz.
Son yorumlar