Blog

  • Youtube SEO optimizasyonu

    7 Adımda YouTube’da Yüksek Sıralamaya Sahip Olun

    Kullanıcıların videolarınızı görmesini istiyorsanız videolarınızı optimize etmeniz gerekir. Bu, özellikle platforma katılan yeni içerik oluşturucularının özellikle dikkat etmesi gereken bir durumdur. YouTube’a her gün şaşırtıcı bir şekilde 567.000 saatlik video yüklendiğini tespit edilmiştir. Bu sonuçlara göre YouTube’da daha üst sıralarda yer almak daha avantajlı bir durum haline gelmektedir. Bu avantajlı konuma gelmek oldukça kolay sadece […]

  • Piramit Seo tekniği nedir

    PİRAMİT SEO TEKNİĞİ NEDİR ?

    SEO Arama Motoru Optimizasyonunun kısaltmasıdır. Arama motoru optimizasyonunu şu şekilde kısaca özetleyebiliriz; Web sitenizin bir arama motorunun arama sonuçlarında yüksek sıralarda görünmesini sağlayarak web sitenizi ziyaret edenlerin sayısını artırma işlemidir. Bu tanıma bağlı olarak SEO web sitenizi Google, Bing ve Yahoo gibi arama motorlarında üst sıralara çıkarmaya yardımcı olacak bir dizi strateji, teknik ve taktik […]

  • Google Analytics nasıl kurulur

    GOOGLE ANALYTICS HESABI NASIL KURULUR?

    Bir web sitesi kurdunuz, ancak şimdi insanların web sitenizi nasıl kullandığını öğrenmeniz gerekiyor. Siteyi her gün kaç kişi ziyaret ediyor gibi önemli soruları yanıtlamanız gerekiyor. Geldikten sonra hangi konuları arıyorlar? Oraya nasıl ulaşıyorlar ve ne kadar zaman harcıyorlar?  Bir Google Analytics, hesabı tüm bu soruları ve daha fazlasını basit bir kod aracılığı ile cevaplayabilir. Google […]

  • Duplicate İçerik

    Duplicate (Yinelenen) içerik SEO Açısından Zararlı mıdır?

    Kopya içerik, İnternet’te birden fazla yerde görünen içeriktir. Bu “tek yer”, benzersiz bir web sitesi adresine (URL) sahip bir konum olarak tanımlanır. Dolayısıyla, aynı içerik birden fazla web adresinde görünüyorsa, yinelenen içeriğiniz olur. Teknik olarak bir ceza olmamasına rağmen, yinelenen içerik bazen arama motoru sıralamalarını olumsuz etkileyebilir. Google’ın dediği gibi, İnternet’te birden fazla konumda “oldukça […]

  • Serp nedir?

    SERP Nedir?

    Arama Motoru Sonuçları Sayfaları (“SERP” olarak da bilinir) Google’ın bir kullanıcının arama sorgusuna verdiği yanıttır. SERP’ler organik arama sonuçlarını, ücretli Google Ads sonuçlarını, Öne Çıkan Parçacıkları, Bilgi Grafiklerini ve video sonuçlarını içerir. Diğer bir deyişle: Google’a bir şey yazıyorsunuz (veya söylüyorsunuz). Buna bağlı olarak SERP’ler sonuç sayfasında gördüğünüz şeylerdir. Google şimdi ilk sayfada görünen onlarca […]

  • Google Ads’de Marka ve Marka Anahtar Kelimelerini Hedefleme

    Organik aramada üst sıralarda yer alan firmaların birçoğu; marka anahtar kelimeleri için PPC reklamlara ihtiyaç duyulmadığını düşünmektedir. Yine bu firmalar, PPC reklamların sadece gereksiz harcama unsuru olduğuna inanmaktadır. Bu yazıda; PPC (pay per click) reklamların önemini, markanıza kazandıracaklarını öğrenecek ve tüm bu düşüncelerin neden doğru olmadığının farkına varacaksınız.

  • black-hat-seo-nedir

    Black Hat SEO’nun Zararları Nelerdir?

    Black hat SEO, arama motorlarının hizmet şartlarını ihlal eden yöntemler aracılığıyla bir siteyi veya sayfanın arama motorlarındaki sıralamasını artırmak için kullanılan bir dizi yanıltıcı uygulama anlamına gelir. “Black hat” terimi, batı filmlerinde “kötü adamları” beyaz şapka takan “iyi adamlardan” ayırmak için ortaya çıktı . Son zamanlarda, bilgisayar korsanlarını, virüs yaratıcılarını ve bilgisayarlarla etik olmayan eylemler […]

  • Favicon nedir seo için önemi

    Faviconun SEO için Önemi

    Favicon, tarayıcı sekmelerinde, yer işareti listelerinde, arama geçmişinde, arama ağı reklamlarında ve hatta arama sonuçlarında markanızı temsil eden küçük bir grafik parçasıdır. Faviconun SEO’da önemli bir rolü var mı, mobil cihazlar açısından favicon’un önemi ve bir favicon oluşturmanıza yardımcı olmak için kullanılan çeşitli araçlar hakkında konuşacağız. Favicon nedir? Faviconun ne olduğunu bilmeyenler için: favicon genellikle, […]

  • Dolar Yükselirken Yurt Dışına Reklam Vermek

    Türkiye’de doların her geçen gün yükselmesiyle birlikte pek çok işletme yönünü, yurt dışında onları bekleyen potansiyel müşterilerine çevirmektedir. Doların yükselmesi, yurt içindeki satışlarınızın düşmesine sebep olsa bile işletmenizin yurt dışına açılması, gelişip büyümenize her açıdan büyük katkı sağlayacaktır. Peki, doların yükselmesini nasıl avantaja çevirebilirsiniz? Nereden Başlamak Lazım? İşletmenizin yurt içinde düşen satışlarını, ihracat yaparak kolaylıkla […]

  • Google Page Rank Nasıl Yükseltilir?

    PageRank ve Domain Otoritesi Arttıracak 7 SEO Süreci

    PageRank, web sayfalarını popülerliğe ve önemine göre sıralamak için sitenize 1 ile 10 arası değer veren bir Google algoritmasıdır. Domain Otoritesi ise hem bağlantı miktarını hem de kalitesini ölçen bir algoritmadır. Bu yazıda linklerin Seo’ya olan etkisinden bahsedeceğimiz için bu iki terimi aynı cümlede kullanabiliriz. Çünkü Domain Otoritesi ne kadar yüksekse Pagerank’te o kadar yüksek […]

  • Yeni nofollow etiketleri 2020

    Google’ın “nofollow” Linkere Yönelik Yeni Uygulaması Başladı!

    Google artık nofollow bağlantılarını tarama ve dizine ekleme için bir ipucu olarak göreceğini açıkladı. Nofollow link kategorisi, spam link oluşturma uygulamasını ortadan kaldırmak için 2005 yılında tanıtmıştı. Google, “Nofollow bağlantı özelliğini tarama ve dizine ekleme amacıyla bir talimat yerine bir ipucu olarak değerlendirilmektedir.” açıklamasını yaptı. Google zaten tüm bağlantı özelliklerini (sponsorlu, UGC ve nofollow) sıralama […]

  • E-Ticaret Sitesi Nedir? İngilizce E-Ticaret Sitesi Gerekli mi?

    E-ticaret sitesi site sahiplerini ve kullanıcıları, yani; müşterileri ve satıcıları bir araya getiren pazarlama yöntemidir. Standart müşteri kitlesinin dışına çıkmak ve daha fazla kullanıcıyla buluşmak isteyenler e-ticaret sistemini kullanmaktadır. Günümüzde e-ticaret sitesi sayısının artmasının temel sebebi de geniş pazar hacmine sahip olmasıdır. Kullanıcılar açısından avantaj sağlayan bu durum, ürün veya hizmet satışı yapacak web site […]