GOOGLE ANALYTICS HESABI NASIL KURULUR?
Bir web sitesi kurdunuz, ancak şimdi insanların web sitenizi nasıl kullandığını öğrenmeniz gerekiyor. Siteyi her gün kaç kişi ziyaret ediyor…
Bir web sitesi kurdunuz, ancak şimdi insanların web sitenizi nasıl kullandığını öğrenmeniz gerekiyor. Siteyi her gün kaç kişi ziyaret ediyor…
Kopya içerik, İnternet'te birden fazla yerde görünen içeriktir. Bu "tek yer", benzersiz bir web sitesi adresine (URL) sahip bir konum…
Arama Motoru Sonuçları Sayfaları (“SERP” olarak da bilinir) Google’ın bir kullanıcının arama sorgusuna verdiği yanıttır. SERP'ler organik arama sonuçlarını, ücretli…
Organik aramada üst sıralarda yer alan firmaların birçoğu; marka anahtar kelimeleri için PPC reklamlara ihtiyaç duyulmadığını düşünmektedir. Yine bu firmalar,…
Black hat SEO, arama motorlarının hizmet şartlarını ihlal eden yöntemler aracılığıyla bir siteyi veya sayfanın arama motorlarındaki sıralamasını artırmak için…
Favicon, tarayıcı sekmelerinde, yer işareti listelerinde, arama geçmişinde, arama ağı reklamlarında ve hatta arama sonuçlarında markanızı temsil eden küçük bir…
Türkiye’de doların her geçen gün yükselmesiyle birlikte pek çok işletme yönünü, yurt dışında onları bekleyen potansiyel müşterilerine çevirmektedir. Doların yükselmesi,…
PageRank, web sayfalarını popülerliğe ve önemine göre sıralamak için sitenize 1 ile 10 arası değer veren bir Google algoritmasıdır. Domain…
Google artık nofollow bağlantılarını tarama ve dizine ekleme için bir ipucu olarak göreceğini açıkladı. Nofollow link kategorisi, spam link oluşturma…
E-ticaret sitesi site sahiplerini ve kullanıcıları, yani; müşterileri ve satıcıları bir araya getiren pazarlama yöntemidir. Standart müşteri kitlesinin dışına çıkmak…